Regulamin
1. Właścicielem Portalu ABFIRM znajdującego się na stronie www.abfirm.pl jest ALTERNATYWNA BAZA FIRM (ABFIRM) . Wpis do ewidencji pod nr 1953, Regon 977880438
2. ABFirm.pl jest internetową bazą firm i instytucji działających na terenie Polski.
3. Wpis do Bazy lub aktualizacja odbywa się poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego, w formie elektronicznej, wypełnienie oferty / zlecenia (kontakt osobisty lub telefoniczny z Przedstawicielem ABFirm), przesłanie (faksem, pocztą) kompletnie wypełnionego Zlecenia.
4. Wysłanie formularza (wypełnienie i wysłanie Zlecenia) jest równoznaczne z akceptacją regulaminu ABFirm.
5. Zamieszczenie informacji w Bazie upoważnia ABFirm do wystawienia faktury.
6. Firmy w Bazie uporządkowane są w naturalnej kolejności alfabetycznej wg. nazwy Firmy, bannery reklamowe porządkowane są w kolejności alfabetycznej kategorii do której przynależą.
7. ABFirm nie ponosi odpowiedzialności za podaną informacje o Firmie a tym bardziej o treści zawartej na stronie www i udostępnionej za pomocą podanego linku.
8. ABFirm działa zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 z dnia 29.10.1997 r), i zapewnia wszystkim Firmom Bazy możliwość wglądu do swoich danych oraz ich aktualizację. Dane te mogą zostać w każdej chwili, na prośbę użytkownika, usunięte (usunięcie z Bazy Firmy nie skutkuje jednak zwrotem wpłaconej kwoty lub jej części).
9. Obecność Firmy w Bazie ABFirm to okres, co najmniej 12 miesięcy w postaci wybranej opcji, licząc od daty wystawienia faktury. Kolejny płatny okres może nastąpić tylko za zgodą Zlecającego patrz punkt 3. W przypadku kontynuacji oferty w Bazie, okres po upływie 12 miesięcy do momentu kontaktu z Przedstawicielem i daty wystawienia następnej faktury jest wolny od opłat.
10. W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem ma zastosowanie K.C.
11. ABFirm zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
12. Obecny Regulamin obowiązuje od dnia 02.01.2008 r.